War of heroes

Wojna secesyjna? To zwykła wojna! Nic ciekawego, chyba, że spojrzysz na to od innej strony...
 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Regulamin

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
MasterGame
Admin
avatar

Liczba postów : 80
Join date : 19/07/2015

PisanieTemat: Regulamin    Pon Lip 20, 2015 5:07 pm


UŻYTKOWANIE FORUM

1. Od przedstawionego regulaminu nie ma żadnych odstępstw. Wszyscy użytkownicy traktowani są równo i z równym szacunkiem, a ich sprawy rozpatrywane są obiektywnie bez udziału osobistych pobudek Administratora.

2. Administrator to najważniejsza osoba na forum i należy się go słuchać. Posiada on jednak życie prywatne i nie jest obecny na forum non stop. Prosimy o wyrozumiałość, Admin też człowiek, musi oddychać, jeść, pić, spać. Dodatkowo nie ponosi on odpowiedzialności za treści umieszczone przez użytkowników, jeśli aktualnie go nie ma. Jeśli użytkownik naruszył regulamin, zgłoście to mu na PW, ale zanim Administrator tego nie zidentyfikuje, post siłą rzeczy nadal będzie znajdował się na forum.

3. Użytkownicy zobowiązani są systematycznie przeglądać dział "ogłoszenia administracyjne". Nieznajomość niektórych informacji może mu zaszkodzić. Każdy użytkownik ma również prawo do wypowiadania się i założenia tematu w dziale „strefa użytkownika”, o ile treści zamieszczane przez niego są zgodne z przeznaczeniem działu i regulaminem.

4. Jest możliwość multikont, ale tylko wtedy, kiedy pierwszą postacią osiągnie się 35 postów. O wiele bardziej ułatwi wam to granie, ponieważ zdążycie przyzwyczaić się do waszej pierwszej, drugiej, czy trzeciej postaci.


PROFIL, AWATARY, PODPISY, KARTY POSTACI

1. Nick powinien być imieniem i nazwiskiem Twojej głównej postaci. Jeśli założyłeś konto przed przeczytaniem regulaminu i Twój nick jest napisany np. PoKeMoNeM, tRaFFką lub zawiera jakieś liczby czy emotikony, możesz zwrócić się do Administratora i poprosić o zmianę nazwy na odpowiednią. Nie powinna być ona wulgarna ani obraźliwa, inaczej będzie to karane natychmiastowym usunięciem użytkownika. Nie może być też przesadnie długa, dopuszczalna ilość znaków to 20. Prosimy również o wypełnianie pól w profilu takich jak: gif postaci, który powinien być równy 200x100, pochodzenie, ekwipunek, boski rodzic, status oraz multikonta.

2. Awatar ma przedstawiać osobę publiczną, która użycza wyglądu Twojej głównej postaci. Powinna się tam znajdować znana lub mniej znana twarz: aktorka, tancerz, etc. Emblemat musi przedstawiać postać, nie Waszego psa, konia, chomika czy cokolwiek innego. Wszelkie obrazki anime/manga/fantasy będą usuwane. Wymiary awatara to: 200 szerokości i 320 wysokości. Nie mamy określonego stylu (np. czarno–białe), prosimy jednak, by nie były jaskrawe lub by nie zawierały treści pornograficznych. W tym drugim przypadku będzie to skutkowało usunięciem danego użytkownika.

3. Karty Postaci jest jednym z pierwszych tematów, jakie powinieneś założyć. Informacje w niej zawarte muszą być podłożone pod wzór, który znajduje się w odpowiednim dziale. Nie można zacząć gry bez akceptacji Karty przez Admina.

4.Podpis jest obowiązkowy, w odpowiednim dziale znajduje się do niego wzór. Chodzi nam o to, by bez zbędnego zachodu móc w prosty sposób szybko znaleźć najważniejsze tematy danego użytkownika, jak np. Karta Postaci. Nie powinien on jednak zawierać jaskrawych, pulsujących gifów, ani rozciągać forum. Admin będzie ingerować w tej sprawie, ostatecznie ma prawo bez poinformowania usunąć dany podpis.


FABUŁA I POSTY

1. Bilokacja, ani tym bardziej trilokacja, nie jest dozwolona. Nie wolno przebywać w więcej niż jednym miejscu jednocześnie. W razie opuszczenia tematu należy umieścić w poście zdanie, które mówi o tym, że dana postać opuściła to miejsce.

2. Posty muszą posiadać więcej niż pięć rozwiniętych zdań. Nie, "cześć" to nie zdanie, a tym bardziej złożone. Pamiętajcie, że posty są naszą wizytówką na forum. In dłuższe są, tym estetyczniej to wygląda.

3. Trzymajcie się klimatu gry, tj. nie ma wszystkowiedzącego gracza, który od tak potrafi ocenić sytuację. Należy trzymać się również realiów gry. Wymagane jest to, aby Wasze postacie posiadały typowo angielskie imiona oraz nazwiska. Jeżeli pragniecie wczuć się w Azjatę, zamieśćcie w historii postaci to, jak się tutaj znalazł.

4. Offtop jest dozwolony tylko w ściśle do tego przeznaczonym dziale. Możecie tam dyskutować o przeróżnych sprawach (zgodnych z regulaminem rzecz jasna), jednak na fabule proszę unikać takich postów. Zabronione jest również dublowanie postów.



DODATKOWY

1. Można używać wulgaryzmów zarówno na czacie, jak i na fabule, jednakże miejmy też na uwadze to, że mogą być tutaj również osoby nieletnie lub takie, które przeklinania po prostu nie lubią.

2. Wszelkie próby oczerniania, obrażania, naśmiewania się (oraz inne sposoby uwłaczania) z gracza będą karane błyskawicznie; zanim słowny napastnik raczy się usprawiedliwić.

3. Kłótnie należy rozwiązywać na priv. Nie zaśmiecajmy tym Shoutbox'a, aby nie psuć gry innym osobom. Wszelkie konflikty rozpoczęte przypadkiem lub celowo na SB mają niezwłocznie przenieść się poza jego obręb - tak aby sprawy prywatne nie dotyczyły wszystkich. Panuje zakaz nagminnego załatwiania wszelkich problemów dotyczących forum/graczy na czacie. Są od tego odpowiednie działy, komunikatory czy chociażby można zastosować PW do admina bądź moderacji. SB ma służyć jako miejsce relaksu i szybkiego dogadania się odnośnie neutralnych spraw. Coś się nie podoba? Masz jakieś spostrzeżenia, które dotykają jakąkolwiek osobę na forum? Załatwiamy to na stopie prywatnej. SB ma być miejscem spokojnym, wizytówką forum, a nie miejscem, na które patrzy się z niechęcią i odrazą.

4. Niedozwolona jest jakakolwiek forma reklamy for bez zgody Administratora; nieważne, czy odbywa się ona przez SB, PW, podpis czy posty. W tym wyjątkowym przypadku gracz reklamujący inne forum bez zgody głównego Admina otrzymuje bana aż do czasu wyjaśnienia sprawy.
[center][size=15] Na znak, że przeczytało się regulamin, należy podpisać się tutaj
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://warofheroes.forumpolish.com
 
Regulamin
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Recepcja
» Łowcy Wampirów
» Regulamin eventowy

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
War of heroes  :: Sprawy organizacyjne :: Dział techniczny-
Skocz do: